مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس:

مسوولان با حل مشکلات امید مردم را بهبود بخشند

سردار «کوشکی» گفت: مهمترین جهاد امروز جهاد خدمت‎‌رسانی به مردم با هدف تزریق امید به مردم و نومید کردن دشمن است زیرا اگر مردم ببینند مشکلات در حال حل شدن است امیدشان دوچندان می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ - 26May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار «سعید کوشکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در همایش  بزرگ سالروز آزادی خرمشهر قهرمان در شهرستان قیروکارزین که در حسینیه باب الحوائج شهر قیر برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین جهاد امروز جهاد خدمت‎‌رسانی به مردم با هدف تزریق امید به مردم و نومید کردن دشمن است زیرا اگر مردم ببینند مشکلات در حال حل شدن است امیدشان دوچندان می‌شود.

سردار کوشکی ابتدا گفت: دشمن امروز مایوس از هر اقدام نظامی است و نیروهای مسلح به فضل الهی آنچنان قدرتی با اتکا به ذات اقدس الهی و به تاسی به راه  شهدا برای ما آفریده اند که دشمنان پشت دروازه های این کشور متوقف شده‌اند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است عنوان کرد: یک خرمشهری که امروز باید در دست دشمن خارج شود وضعیت اقتصادی این کشور است و  تلاشی که دولت مردمی در حال انجام آن است باید تداوم داشته باشد و دعا می‌کنیم برای پیروزی در این عرصه و قطعا پیروز می‌شویم به شرطی که همه ما آن صبری که لازمه یک انقلابی بودن است داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر بعدی جبهه فرهنگی است افزود: دشمن در حال نفوذ و رسوخ در این جبهه است و در این جبهه  دشمن به قلب ارزش‌های الهی، اعتقادات و آرمان‌های ما حمله کرده در این راستا راهی جز تربیت نسل خود و حفظ مساجد و اماکن الهی را نداریم .

سردار کوشکی خطاب به مسوولان نیز بیان کرد: مهمترین جهاد برای مسئولین، کار شبانه روزی است و مسئولین آنچه می‌توانید به مردم  خدمت کنید، مردم تحت فشار اقتصادی هستند و در شرایط فعلی جز با مهربانی و اتحاد و کمک به یکدیگر از این مسیر نمی‌توانیم عبور کنیم  و ما در دفاع مقدس هم به شکلی عمل کردیم  که رزمندگان تمام وجودشان را فدای یکدیگر می‌کردند.

وی افزود: امید را در جامعه زیاد کنید و امید زمانی به جامعه ترزیق می‌شود که مردم ببینند مشکلات یکی یکی در حال حل شدن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها