مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

رونمایی از ۲ طرح مربی و معلم تراز انقلاب اسلامی در بوشهر

«موحدی» گفت: در آیین تجلیل از جلوه‌های برتر معلمی در هفته معلم سال جاری به ترتیب از ۲ طرح مربی و معلم تراز انقلاب اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۵۹۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 27May 2023

از ۲ طرح مربی و معلم تراز انقلاب اسلامی رونمایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «علی موحدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز در جلسه هم اندیشی طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی بر معرفی و تبیین استفتئه از ظرفیت شبکه سازی، دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی به عنوان الگو و اسوه جامعه دانش‌آموزی تأکید کرد و اظهار داشت: این طرح در سال تحصیلی جاری برای سومین سال متوالی با هدف شناسایی دانش‌آموز تراز و اسوه دربرنامه های شش گانه سند تحول بنیادین در حال اجرا است.

این مسئلو از اجرایی شدن طرح ابتکاری دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به عنوان پیوست عملی سند تحول بنیادین خبر داد و گفت: در ادامه اجرای پیوست‌های عملی سند تحول، همایش‌های ملی مدرسه و خانواده تراز انقلاب به ابتکار و میزبانی این استان برگزار شده است.

وی افزود: در آیین‌ تجلیل از مربیان پرورشی نمونه استانی در اسفند سال گذشته و آیین تجلیل از جلوه‌های برتر معلمی در هفته معلم سال جاری به ترتیب از 2 طرح‌ مربی و معلم تراز انقلاب اسلامی رونمایی شد.

موحدی خاطرنشان کرد: شرکت در مسابقات مختلف ورزشی، قرآنی، فرهنگی و هنری، موفقیت‌های علمی و انظباطی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی درون و برون مدرسه و مطالبه‌گری، تولید محتوا و مهارت‌های اجتماعی، مهمترین شاخص‌های انتخاب دانش‌‌آموز تراز انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار