مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس لرستان برگزار می‌شود

سرهنگ «رشیدی» گفت: جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با موضوع دانشنامه، در استانداری لرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ - 28May 2023

شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس  لرستان برگزار می‌شودسرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با موضوع دانشنامه خبر داد و اظهار داشت: این جلسه روز دوشنبه هشتم خرداد در سالن جلسات استانداری برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جلسه که با حضور «مجید منعمی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار می‌شود، مسئولین دانشنامه در شهرستان‌ها گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای دانشنامه آن شهرستان را ارائه می‌دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه این جلسه، سومین جلسه استانی با محوریت دانشنامه دفاع مقدس لرستان است، متذکر شد: تشکیل کار گروه اساتید، تهیه شیوه نامه دانشنامه دفاع مقدس، معرفی مسئولین دانشنامه در شهرستان ها، تشکیل تیم‌های پژوهشی و... از جمله اقدامات انجام شده در راستای دانشنامه دفاع مقدس لرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار