فصل سوم «قاب عاشقی» روی آنتن رفت

کارگردان برنامه «قاب عاشقی» گفت: پخش فصل سوم این برنامه تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.
کد خبر: ۵۹۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 28May 2023

فصل سوم «قاب عاشقی» روی آنتن رفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مسعود نجفی» تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «قاب عاشقی» درباره فصل سوم این برنامه اظهار داشت: فصل سوم قلب عاشقی همزمان با دهه کرامت هر روز ساعت ۱۸ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. تکرار این برنامه ساعت ۴ صبح و ۱۳ روز بعد است و با مرور فیلم‌هایی که مرتبط با امام رضا (ع) است به پخش می‌رسد و تا روز میلاد امام هشتم ادامه دارد.

نجفی افزود: این برنامه در ادامه فصل‌های قبلی که در ایام محرم و چند برنامه هفته دفاع‌مقدس پخش شد، تولید شده است. بنا شد از ابتدای دهه کرامت که به امام رضا (ع) تعلق دارد فصل سوم را تولید کنیم و از هفته گذشته پخش آن آغاز شد که روی آثار مرتبط هم مروری داریم.

تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «قاب عاشقی» ادامه داد: این روز‌ها آیین «۶۰ سال سینمای ایران» در حال برگزاری است و پخش فصل سوم «قاب عاشقی» با این آیین همزمان شد. هر شب فیلمی که در این آیین نمایش داده می‌شود در برنامه هم به آن پرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سخنان کارگردان پخش می‌شود و از مستند‌هایی متعلق به دهه ۵۰ تا فیلم‌های جدیدی که اولین نمایش آن‌ها در این آیین بوده است در برنامه هم مورد توجه قرار گرفته است. فیلم‌هایی داریم که به زوار امام رضا می‌پردازد و شاهد سیر تحول شخصیت‌ها و موضوعات در این فضا هستیم.

نجفی در پایان گفت: برنامه‌ای مرتبط با نمایش فیلم «کیمیا» سخنانی از احمدرضا درویش داشت که بعد از سی سال خاطراتی را تعریف می‌کند. از حضور خسرو شکیبایی تا ماجرا‌هایی که مرور این‌ها از جذابیت‌های برنامه است و مرور این فیلم‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار