معاون وزیر کشور:

دستگاه‌های مسئول در قبال معلولان باید حساس باشند

جمالی نژاد گفت: پیگیری تکالیف دستگاه‌ها باید به صورت مستمر صورت گیرد باید پیگیری به این موارد به صورت میدانی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۵۹۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 28May 2023

دستگاه‌های مسئول در قبال معلولان باید حساس باشندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی جمالی‌نژاد» معاون وزیر کشور در بیست و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با بیان اینکه لازم است دستگاه‌ها با یکدیگر وحدت عمل داشته باشند اظهار داشت: دستگاه‌هایی که باید کار کنند با یکدیگر چندان هماهنگ نیستند و دستگاه‌های مسئول در قبال معلولان باید حساس باشند. پیگیری تکالیف دستگاه‌ها باید به صورت مستمر صورت گیرد باید پیگیری به این موارد به صورت میدانی وجود داشته باشد.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه هر مسئله درخواستی نیازمند تأیید سازمان مخلوطی است گفت به عنوان مثال مشکل مسکن معلولان نیازمند تصمیم سازمان ملی زمین و مسکن است یعنی این سازمان گلوگاه حل مشکل مسکن معلولان است.

وی با تاکید بر اینکه باید یک تور مناسب سازی کشور برای معلولان در میان دستگاه‌های اجرایی راه بیاندازیم؛ گفت: باید این رقابت را میان دستگاه‌ها راه بیاندازیم. حتی افراد سالمند و بیماران هم معمولاً از تجهیزات مورد نیاز برای معلولان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار