حامی اغتشاشات، لباس دیکتاتور فاشیست برتن کرد!

پلیس برلین از راجر واترز خواننده و عضو سابق گروه «پینک فلوید» در مورد لباس نازی در کنسرت تحقیق می‌کند. این خواننده هنگام اجرا لباسی پوشید که در آن خود را دیکتاتور فاشیست تصور می‌کرد.
کد خبر: ۵۹۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 28May 2023

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از گاردین، پلیس برلین از راجر واترز خواننده و عضو سابق گروه «پینک فلوید» در مورد لباس نازی در کنسرت تحقیق می‌کند. این خواننده هنگام اجرا لباسی پوشید که در آن خود را دیکتاتور فاشیست تصور می‌کرد.

پلیس آلمان تحقیقات جنایی را علیه راجر واترز، بنیانگذار پینک فلوید، به‌خاطر یونیفرم نازی که در کنسرت اخیرش در برلین پوشیده بود، آغاز کرده است.

حامی اغتشاشات، لباس دیکتاتور فاشیست برتن کرد!

مارتین هالوگ، سخنگوی پلیس برلین به گاردین گفت: «تحقیقاتی در مورد لباس نمایش داده شده در کنسرت‌های ۱۷ و ۱۸ می‌آغاز شده است.

نمایش نماد‌های حکومت نازی‌ها، از جمله صلیب شکسته یا نشان اس اس، در آلمان غیرقانونی است.

مفهوم حقوقی «تحریک مردم» تجاوز به حیثیت انسانی «گروه‌های ملی، نژادی، مذهبی یا گروهی را که با ریشه‌های قومی آن‌ها تعریف می‌شود» غیرقانونی می‌سازد.

هالوگ گفت: «به نظر می‌رسد که بافت لباس پوشیده شده توسط راجر واترز می‌تواند حکومت خشونت‌آمیز و خودسرانه رژیم نازی را تأیید، تجلیل یا توجیه کند، به نحوی که حرمت قربانیان را زیر پا بگذارد و در نتیجه آرامش عمومی را مختل کند».

حامی اغتشاشات، لباس دیکتاتور فاشیست برتن کرد!

مهرماه سال گذشته، راجر واترز عضو سابق گروه پینک فلوید با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی از اغتشاشات ایران حمایت کرد. حالا، اما این خواننده کهنسال، در کنسرت آلمان با پوشیدن لباس نازی‌ها، دیدگاه واقعی خود را به نمایش گذاشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار