فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی:

استقرار نظام الهی مرهون خون‌ پاک شهداست

حجت‌الاسلام میرزایی گفت: امروز استقرار نظام الهی مرهون خون‌های پاک شهدا و از خودگذشتگی‌های ایثارگران است: این پیشرفت‌ها و استقرار نظام الهی مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدا و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شما ایثارگران گرانقدر است؛ شهدایی که با خون و جان خود عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
کد خبر: ۵۹۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ - 28May 2023

استقرار نظام الهی مرهون خون‌های پاک شهدا و از خودگذشتگی‌های ایثارگران استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «داود میرزایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در اردوی یک‌روزه تفریحی جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد که به‌مناسبت فرارسیدن سوم خرداد گرامیداشت «عملیات فتح خرمشهر» در مجتمع آموزشی و تفریحی سازمان بنادر کشتیرانی استان برگزار شد، اظهار داشت: شما جانبازان عزیز، صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستید و در راه اسلام با خدا معامله کردید. همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند.

وی افزود: فرزندان امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر ظلم جهانی ایستادند و استکبار را به خاک مذلت نشاندند و ثابت کردند که این نصرت الهی بود.

حجت‌الاسلام میرزایی گفت: شما جانبازان عزیز جان و سلامت خود را در راه انقلاب و اسلام وقف کردید، که هم‌اکنون شاهد پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم. نمونه آن ناوشکن تمام ایرانی دنا که با اقتدار پس از هشت ماه دریانوردی و دور زدن کامل کره زمین به آب‌های جمهوری اسلامی ایران بازگشت که این پیشرفت‌ها و استقرار نظام الهی مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدا و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شما ایثارگران گرانقدر است؛ شهدایی که با خون و جان خود عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار