مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

توانایی فائق آمدن بر مشکلات موجود در مسیر انقلاب به برکت خون شهداست

ربیعی در دیدار با خانواده شهید آتشیان گفت: شهدا خون پاک خود را هدیه کردند تا ما امروز در آسایش و آرامش باشیم و اگر امروز در مسیر انقلاب توانستیم، آن‌همه، سختی و مشکلات را به‌خوبی پشت سر بگذاریم، به برکت خون این شهدا بوده است.
کد خبر: ۵۹۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ - 28May 2023

دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهید والامقام «محمود آتشیان»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی روز جمعه (پنجم خرداد) در ایام گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به‌همراه «رضا ربیعی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، مدیرکل راه‌آهن اراک، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر اراک و رئیس بنیاد اراک با حضور در منزل شهید والامقام «محمود آتشیان» با خانواده این شهید دیدار و از صبر و استقامت ایشان، تقدیر کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا خون پاک خود را هدیه کردند تا ما امروز در آسایش و آرامش باشیم و اگر امروز در مسیر انقلاب توانستیم، آن‌همه، سختی و مشکلات را به‌خوبی پشت سر بگذاریم، به برکت خون این شهدا بوده است.

وی با اشاره بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره قهرمانان دینی و ملی، اضافه کرد: شهدا هم قهرمان ملی هستند و هم قهرمان دینی، چراکه هم از آب‌وخاک و عزت ایران دفاع و هم از اسلام عزیز دفاع کردند، این عزیزان هیچ چشم‌داشتی نداشتند و با نیت خالص رفتند و شهید شدند.

گفتنی است؛ شهید «محمود آتشیان» متولد ۱۳۲۳ در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار