جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

مرزهای مشترک با کشور افغانستان در کنترل و وضعیت آرام است/ شب گذشته هیچ تهاجمی رخ نداده است

سردار رضایی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت مرز مشترک ایران و افغانستان بسیار آرام است، گفت: شب گذشته هیچ‌گونه تهاجمی اتفاق نیفتاده و موضوع عصر دیروز فیصله پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۹۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 28May 2023

مرزهای مشترک با کشور افغانستان در کنترل و وضعیت آرام است/ شب گذشته هیچ تهاجمی رخ نداده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از نوار مرزی شهرستان زابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان اشتباه رخ می‌دهد و روز گذشته نیز این اقدام نسنجیده بود.

سردار رضایی با بیان اینکه از طرف نیرو‌های مرزبانی اقدام متقابل نسبت به تیراندازی انجام شد، تصریح کرد: نیرو‌های مرزبانی این موضوع را مدیریت کردند و متاسفانه یکی از همکاران به شهادت رسید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به همسایگان تاکید کرد: به کشور‌های همسایه می‌گوییم که مرز‌های ما مرز‌های دوستی است و نباید اجازه دهیم اتفاق ناگواری پیش بیاید که دشمنان از آن سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت مرز مشترک ایران و افغانستان بسیار آرام است، اظهار داشت: شب گذشته هیچ گونه تهاجمی اتفاق نیفتاده و موضوع عصر دیروز فیصله پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار