معاون اسناد و کتابخانه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

عکس، راوی صادق دفاع مقدس است

 «نوروزیان» عکس را راوی صادق دفاع مقدس دانست و گفت: عکس با اینکه از صدا و حرکت بی بهره است، اما یکی از بهترین بستر‌ها جهت بیان عظمت حماسه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۹۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 29May 2023

عکس راوی صادق دفاع مقدس است«میثم نوروزیان» معاون اسناد و کتابخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: عکس بسان یک رسانه گویای رنج بزرگی است که رزمندگان در جهت حفظ این مرز و بوم متحمل شده اند.

وی با بیان اینکه عکاسی هنر عمیق و ماندگار است که با گذر زمان کهنه نمی‌شود، تصریح کرد: عکس‌های دفاع مقدس تامل بر انگیز و اندیشه آفرین هستند.

این مسئول با بیان اهمیت بر پایی نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس، عنوان کرد: نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس تاثیر بسیار زیادی در آشنایی نسل جوان با جان فشانی شهدا و ایثارگران دارد.

نوروزیان در ادامه با تاکید بر آماده سازی و تولید دو نمایشگاه عکس خاطرنشان کرد: معاونت اسناد و کتابخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دو مجموعه عکس از مراسم‌های شهدای گمنام و شهدای روحانی را به سبب برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح استان البرز آماده سازی کرده است تا در صورت نیاز، آن‌ها را به ارگان‌های متقاضی ارائه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار