به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاعپرس، حجتالاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه ارتباطات مردمی در دولت سیزدهم گفت: در دوره اول پاسخگویی، از ۱۳ مورد تماس، هشت مورد پاسخگویی انجام شده و به نتیجه رسیده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره عملکرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ملاقاتهای چهرهبهچهره افزود: گزارشات دیدارها باید به مرکز برسد و نتایج آن در امتیازات اعمال شود.
وی همچنین درباره دیدارهای چهرهبهچهره رئیس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به ۱۴ استان گفت: امتیاز کلی این معاونت ۸۲ است و بین همه دستگاهها، حائز رتبه اول شده است.
حجتالاسلام صالحی رتبه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را در سامانه سامد، ۶ عنوان کرد و گفت: آخرین مصوبات، بخشنامهها و اطلاعیهها باید در سامانه بهروزرسانی شود تا مرکز در جریان اعمال و اجرای مصوبات قرار گیرد.
طرح پاسخگویی مستقیم وزرا، معاونان رئیس جمهور به تماسهای مردمی، از آذرماه سال گذشته و با ابلاغ محمد مخبر معاون اول رئیسجمهور آغاز شد.
دور نخست پاسخگویی مستقیم مسئولان به تماس مردمی که آذرماه ۱۴۰۱ و با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شده بود، ششم فروردین ماه امسال با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور پایان یافت و دور دوم پاسخگویی برخط دولتمردان از ۲۰ فروردین ماه امسال با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری آغاز شده است.
این طرح در راستای تأکید و تصریح آیتالله سید ابراهیم رئیسی رئیسجمهور مبنی بر ارتباط مستقیم و بیواسطه دولتمردان با مردم بوده که با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در حال پیگیری است.
انتهای پیام/ 141