در آستانه نیمه شعبان انجام شد؛

عیادت معاون اول رییس‌جمهور از جانباز گمنام امام زمان (عج)

در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیمه شعبان، معاون اول رییس‌جمهور از جانباز گمنام امام زمان (عج) و از سرداران پیشتاز جبهه جنگ و مقاومت عیادت کرد.
کد خبر: ۶۵۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 23February 2024

عیادت معاون اول رییس‌جمهور از جانباز گمنام امام زمان (عج)به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از «حاج مجید» یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت ایران اسلامی عیادت کرد.

مخبر در این دیدار ضمن قدردانی از شجاعت، ایثار و فداکاری همه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تأمین امنیت کشور، ایشان را یکی از ذخایر جمهوری اسلامی در عرصه امنیت راهبردی و از یاران دیرین حاج قاسم سلیمانی خواند که خدمات ارزنده و بزرگ وی در حوزه اطلاعاتی و امنیتی برای مردم ایران و سرتاسر جبهه مقاومت اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال دارد.

معاون اول رئیس‌جمهور ضمن دعا برای سلامتی و تاکید بر ضرورت بسیج همه امکانات لازم برای این جانباز گمنام امام زمان (ع)، دستور داد تا با تشکیل یک تیم مجرب، زندگی و خدمات ۴۵ ساله ایشان برای نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت، مستندسازی و ثبت و ضبط شود.

گفتنی است، در این دیدار خانواده و برخی از دوستان ایشان نیز ضمن قدردانی از حضور معاون اول رئیس‌جمهور، گزارشی از وضعیت جسمانی و سلامتی حاج مجید ارائه کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها