یادواره شهدای امنیت پایدار شهرستان سلماس برگزار شد

یادواره شهدای امنیت پایدار شهرستان سلماس بمناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت سردار «علیرضا طالعی» و همرزمانش در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 29May 2023

یادواره شهدای امنیت پایدار شهرستان سلماس برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید علیرضا طالعی و همرزمانش شب گذشته با حضور آحاد مردم، مسئولین در شهرستان سلماس برگزار شد.

«سید کاظم میر کاظمی زاده» فرمانده سپاه شهرستان سلماس در این مراسم گفت: برگزاری اینگونه محافل تاثیر مهمی در ترویج مکتب شهیدان و بزرگداشت یاد و خاطره شهداء و تبیین تاکتیک و شگردهای دشمن در جنگ ترکیبی علیه نظام و انقلاب دارد.

سردار «طالب رحیمی» جانشین فرماندهی سپاه شهدا نیز افزود: در اسلام امریکایی دیانت جدای از سیاست تعریف می شود. درحالی که در اسلام ناب ،دیانت و سیاست از هم جدا نیستند  و مبارزه و مقابله با مستکبران و دفاع از ستم دیدگان از اهداف آن است.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از ویژگی های اسلام آمریکایی که عاملی برای شناسایی و تفکیک از اسلام اصیل می شود ویژگی هم پوشانی این نوع اسلام در قالب اسلام راستین است، با این توضیح که اسلام آمریکایی بر خلاف محتوای ناصحیحی که دارد، توجه ویژه ای برای حفظ ظواهر و رعایت شعائر نمادین دین قائل است.

این یادواره بمناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت سرداران حاج علیرضا طالعی (شهید شاخص سال ۱۴۰۲ استان آذربایجان غربی) که در راه حفظ امنیت پایدار و مبارزه با ضدانقلاب جنایتکار به فیض شهادت نائل شده بود برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها