مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

رسالت اصلی ما حفظ آثار شهدا و دفاع مقدس است

«غریبی» گفت: مهمترین رسالت ما حفظ و نشر آثار شهدا و دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۹۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 29May 2023

رسالت اصلی ما حفظ ونشر آثار شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای این استان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: مهمترین رسالت ما حفظ و نشر آثار شهدا و دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس است.

وی در این خصوص افزود: بزرگ‌ترين درس دفاع مقدس ايثار، قناعت، شجاعت وازخوگذشتگی است که به واسطه وجود این عناصر در بین رزمندگان ما حادثه بزرگ و بی بدیلی چون فتح خرمشهر رقم می خورد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر تصریح کرد: یکی از توطئه‌های غیرقابل باور دشمنان اسلام علیه مردم ایران راه‌اندازی جنگ تحمیلی هشت ساله بود که با مهره دست‌نشانده خود یعنی صدام سعی داشتند انقلاب اسلامی که به‌تازگی دهه نخست خود را آغاز کرده بود از پای دربیاورند.

غریبی گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه‌های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل‌های آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار