دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مادران شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با مادران شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۵۹۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 29May 2023

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مادران شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل و «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مادران شهدا دیدار کردند.

این دیدارها با مادران شهیدان «علیرضا شیری» «علی‌اکبر مومنی» «رحیم حسینعلی» «مجید حافظی» و «ایرج اعتدادی» در قالب طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت گرفت.

در دیدارهای یاد شده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن دلجویی و احوالپرسی گفت: تکریم مادران شهدا تکریم فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا باید همه مسئولان پای کار باشند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا با تقدیم فرزندان‌شان، درس فداکاری و ایثار را به همگان آموختند، بیان کرد: امروز باید قشرهای مختلف مردم از سیره و منش آنها الگوبرداری کنند تا بتوانند فرزندانی همچون شهدا تربیت و تحویل جامعه دهند.

همچنین طی این دیدارها، مادران شهدا ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قزوین در رسیدگی به امور ایثارگران، برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

در این دیدارها، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مقام والای مادران شهدا تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها