برگزاری نشست هم‌اندیشی در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان خوزستان با موضوع امام، مقاومت و دفاع مقدس در سالن همایش‌های این دانشگاه در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ - 29May 2023

برگزاری نشست هم‌اندیشی در دانشگاه فرهنگیان خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان خوزستان امروز با حضور سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «مسعود صالحی» مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان و حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالباری جوانمردزاده» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با موضوع امام، مقاومت و دفاع مقدس در سالن همایش‌های این دانشگاه در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ریاست دانشگاه و نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان به اهمیت تقویت دانش در خارج از مباحث کتاب‌های موجود پرداختند و خواستار تقویت معلومات اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه از دانش و تجربیات دیگر ظرفیت‌های استان شدند.

سردار شاهوارپور نیز طی سخنانی به نقش برجسته امام خمینی(ره) در تغییر معادلات جهان پرداخت و اظهار داشت: شخصیت برجسته امام را باید از زبان دیگران تحلیل کرد و حتی کسانی که با کشور و ملت ما عناد دارند ولی اعتراف کرده اند که پیر جماران توانسته با انقلابی تاریخی، زانوی ابرقدرت‌ها را به لرزه درآورد.

در ادامه این نشست سردار مرادحاجتی به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود کشور پرداخت و گفت: برحی مشکلات موجود نباید بهانه شوند که خدای ناکرده، استاد یا دانشجوی ما آن هم در دانشگاهی انقلابی که متعلق به فرهنگیان است، برای افکار عمومی شبهه ایجاد کنند.

وی افزود: در بسیاری از موارد با اقتدار جز کشورهای رو به رشد منطقه و بلکه هستیم و باید تلاش کنیم که وضع معیشت و اقتصاد مردم هم تقویت شود اما به هیچ وجه نباید به دست دشمن بهانه دهیم تا برای دانش آموز یا دانشجوی ما نسخه شیطانی بپیچد.

در پایان این نشست مقرر شد مباحثی تخصصی همچون دفاع مقدس و نقش فرهنگیان در مسیر تعالی کشور با حضور دیگر اساتید و سخنرانان مطرح کشوری و لشکری در دیگر برنامه هایی اینچنین برگزار شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار