سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

مطالبات معلمان خرید خدماتی و حق التدریس‌‎ها تا پایان خرداد پرداخت می‌شود

حاجی‌پور گفت: سازمان برنامه و بودجه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های برای نیرو‌های خرید خدمات آموزشی و حق‌التدریس‌های سال تحصیلی جاری تا پایان خرداد اقدام کند.
کد خبر: ۵۹۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ - 29May 2023

مطالبات معلمان خرید خدماتی و حق التدریس‌‎ها تا پایان خرداد پرداخت می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «رضا حاجی‌پور» سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۸ خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز ادامه بررسی تقاضای اعمال ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه در دستور کار کمیسیون قرار داشت که با حضور معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و نماینده مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.

حاجی‌پور ادامه داد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، اعضای کمیسیون اظهارات مطرح شده در این جلسه را استماع کردند تا در خصوص ارجاع این پرونده به صحن علنی و در نهایت ارجاع آن به قوه‌قضاییه تصمیم‌گیری کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خروجی نشست امروز برای نگاه به آینده نیز این بود که سازمان برنامه و بودجه در جهت نظم‌بخشی به تخصیص مصوب اعتبارات ردیف‌های مورد نیاز آموزش و پرورش به موقع اقدام کند تا آموزش و پرورش و فرهنگیان گرفتار تأخیر در پرداخت، بدهی‌ها و مطالبات نشوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطرنشان کرد: همچنین سازمان برنامه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های خرید خدمات، حق‌التدریس سال تحصیلی جاری تا پایان خرداد ماه اقدام کند.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار