جلسه هم اندیشی و بررسی دانشنامه دفاع مقدس در بوشهر برگزار شد

جلسه هم اندیشی و بررسی دانشنامه دفاع مقدس بوشهر با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مدیر دانشنامه دفاع مقدس و نمایندگان نیروهای مسلح استانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 30May 2023

جلسه هم اندیشی و بررسی دانشنامه دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، امروز جلسه هم اندیشی و بررسی دانشنامه دفاع مقدس بوشهر با حضور سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر،مدیر دانشنامه دفاع مقدس و نمایندگان نیروهای مسلح استانی برگزار شد.

سرهنگ غریبی در این جلسه بر ضرورت هر چه سریعتر تدوین و انتشار نقش استان بوشهر در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: باید کارگروه فرهیخته ای از کارشناسان، اساتید، پژوهشگران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان تشکیل شود که هم مباحث مورد نیاز دانشنامه دفاع مقدس و هم تاریخ شفاهی استان در جنگ را تدوین و مستندسازی کنند.

وی افزود: اولویت ما نوشتن مقالات مجموعه‌های نظامی مستقر در استان است که در دوران دفاع مقدس چه به صورت مستقیم وچه غیر مستقیم در جبهه‌ها  و عملیات‌های متعدد حاضر بوده‌اند.

غریبی با تاکید برتعامل بین همه ادارات ونهاد های مرتبط بانگارش دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر عنوان کرد: در سال جدید باتعامل بین همه ادارات و نهاد‌های مرتبط درتهیه پرونده های علمی اولین گام تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر برداشته خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه فضای دفاع مقدس باید به درستی و باتمام جزئیات منتقل شود متذکر شد: دانشنامه دفاع مقدس به عنوان یک موضوع تخصصی، شناسنامه و تاریخ ضبط و ثبت شده استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها