معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

دستاوردهای انقلاب برای اقشار جامعه بازگو شود

سرهنگ «برین» گفت: باید این دستاوردها با جهاد تبیین به قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان بازگو و تبیین شود تا آنها بدانند که در کشور قدرتمندی زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 30May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و جمعی از کارکنان این دو نهاد برگزار شد.

در این جلسه، سرهنگ پاسدار «حمزه برین» معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته و همچنان نیز پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی دارد.

وی افزود: باید این دستاوردها با جهاد تبیین به قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان بازگو و تبیین شود تا آنها بدانند که در کشور قدرتمندی زندگی می‌کنند.

برین با بیان اینکه جوانان به تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، گفت: امروز این فرهنگ می‌تواند گره‌گشای بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری یکدیگر برنامه‌های ترویجی باکیفیت به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن و تبیین این فرهنگ به آحاد جامعه برگزار کنند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: همچنین باید برنامه‌های ماندگار و اثرگذار ترویجی با مشارکت سپاه و بنیاد و دیگر مسئولان فرهنگی در جامعه برگزار شود.

در ادامه این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برنامه‌های فرهنگی این نهاد را تشریح کرد و گفت: این نهاد آماده همکاری با هر دستگاهی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: باید سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک که با یکدیگر دارند هم‌افزایی داشته باشند تا بتوانند برنامه‌هایی در شان شهدای استان قزوین برگزار کنند.

اسمعیلی بر تقویت همکاری بین سپاه و بنیاد تاکید کرد و گفت: با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های این دو نهاد می‌توان از گلزارهای شهدا در جهت تقویت ارتباط جوانان با شهدا بهره برد.

در ادامه جلسه، مسئولان در جهت تقویت همکاری‌ها بین سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار