برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی خوزستان در حوزه دفاع مقدس

جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی خوزستان با محوریت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 30May 2023

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی خوزستان در حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی خوزستان با محوریت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد در خصوص انجام متمرکز امورات فرهنگی، هنری و ادبی دفاع مقدس در استان تاکید شد و مقرر گردید که شرکت‌های بزرگ استان در راستای فعالیت‌های اجتماعی‌شان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌هایی را در این حوزه به انجام برسانند.

چاپ کتاب، ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان و ایثارگران شاغل در شرکت‌ها، پرداختن به نقش شرکت‌ها در دوران دفاع مقدس، انجام کار مشترک تبلیغاتی، رسانه ای از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد. همچنین مقرر شد این سلسله نشست‌ها در فصل‌های متمادی برگزار شود تا انسجام بیشتر و بهتری در انجام برنامه‌های استانی حوزه دفاع مقدس صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار