مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

یک هزار و ۱۸۴ واحد تولیدی و صنعتی کردستان گازدار شده است

«فعله گری» گفت: تاکنون هزار و ۱۸۴ واحد تولیدی و صنعتی استان کردستان در قالب مصوبه شورای اقتصاد گازدار شده است که سالانه در مصرف ۴۷ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه جویی می شود.
کد خبر: ۵۹۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 30May 2023

یک هزار و ۱۸۴ واحد تولیدی و صنعتی کردستان گازدار شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «احمد فعله‌گری» مدیرعامل شرکت گاز کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون هزار و ۱۸۴ واحد تولیدی و صنعتی استان کردستان در قالب مصوبه شورای اقتصاد گازدار شده است که سالانه در مصرف ۴۷ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه جویی می شود. 

فعله‌گری ادامه داد: با گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی، ۹۴ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت مایع انجام شده است که در سال ۱۴۰۲ با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۶ درصد افزایش خواهد یافت.

وی از برنامه ریزی برای گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در استان در سال جاری خبر داد و افزود: برای تمام پروژه های گازرسانی به واحدهای صنعتی پیمانکار انتخاب یا مراحل قانونی طی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: توسعه بخش صنعت محرک اصلی رشد، موفقیت و نوآوری کشورها محسوب می‌شود و در راستای گازدار کردن صنایع از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

فعله گری گفت: برای سال جاری برنامه ریزی منظمی صورت گرفته است تا تمام صنایعی که دارای مصرف بالایی هستند تا پایان امسال به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شود. با تحقق این اهداف قسمت بزرگ حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق و استان کردستان در این زمینه پیشرو خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار