۴۴ سال افتخار/ مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

۹۹ درصد جمعیت روستایی کردستان به شبکه گاز سراسری متصل است

«فعله‌گری» با بیان اینکه ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان به شبکه گاز سراسری متصل است، گفت: امروز ۱۰ روستا به نمایندگی از طرح‌های گازرسانی روستایی با ۵۸ کیلومتر لوله‌گذاری و ۳۳۰ علمک در دیواندره به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ - 08February 2023

۹۹ درصد جمعیت روستایی کردستان به شبکه گاز سراسری متصل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «احمد فعله‌گری» مدیرعامل شرکت گاز کردستان در جمع مردم شریف‌آباد از توابع دیواندره با اشاره به بهره‌برداری از ۲۰۷ طرح با ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر در استان اظهار داشت: از جمله این طرح‌ها گازرسانی به شهر چناره و ۶۸ روستا است که بیشتر این روستاها در مناطق سخت‌گذر و مرزی هستند.

وی افزود: گازرسانی به ۹۳ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و ۲۶ منطقه کوخ نشین و کلنگ زنی ۹ روستای جدید از دیگر طرح‌هاست.

فعله‌گری با بیان اینکه ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان به شبکه گاز سراسری متصل است گفت: امروز ۱۰ روستا به نمایندگی از طرحهای گازرسانی روستایی با ۵۸ کیلومتر لوله‌گذاری و ۳۳۰ علمک در دیواندره به بهره برداری رسید.

این مسئول بیان داشت: در مجموع ۱۷ طرح در دیواندره با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید که با این حساب ۱۶۵ روستای شهرستان به ۹۹.۷ درصد شاخص پوشش گاز طبیعی رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز کردستان، ۳۳ هزار و ۲۳۹ خانوار از اشتراک رایگان گاز ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی در استان برخوردار هستند.

فعله‌گری خاطرنشان کرد: زمستان امسال با وجود همه مشکلات و محدودیتها، گاز استان قطع نشد.

«سعید رسولی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان هم با اشاره به بهره‌برداری از ۱۶ طرح هادی با ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال عنوان کرد: تعداد اسناد مالکیت روستایی هم به ۹۰ هزار و ۳۲۰‌ جلد می‌رسید.

وی به افتتاح ۵۳ هزار و پانصدمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در کردستان در این روزها اشاره کرد و گفت: شاخص مقاوم سازی در استان ۱۲ درصد کمتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار