در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس: امروز رسانه‌ها تعیین کنندۀ قدرت کشورها و حاکمیت‌ها هستند/ رسانه مهمترین ابزار برای تحقق جهاد تبیین است

سردار هاشمی دانا با اشاره به اهمیت، نقش و جایگاه رسانه در جهان امروز گفت: در دنیای امروز دیگر توان و قدرت نظامی گواه بر قدرت کشورها نیست و این رسانه‌ها هستند که حرف اول را می‌زند و نشان‌دهندۀ قدرت کشورها و حاکمیت‌ها هستند، لذا هر کشوری که بتواند از این ابزار بخوبی استفاده کند می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی موفق‌تر حضور یابد.
کد خبر: ۵۹۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 31May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی، موزه دفاع مقدس و دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان قزوین طی سخنانی، ضمن تقدیر از مدیریت و خبرنگاران دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان قزوین، اظهار داشت: خوشبختانه دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین با نگاهی ویژه و رو به رشد و با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و استفاده از خبرنگاران افتخاری به یکی از دفاتر موفق خبرگزاری در سطح کشور تبدیل شده است که نشان‌دهنده برنامه‌ریزی‌ و ایجاد بسترهای مناسب در این مجموعه است.

سردار هاشمی دانا با اشاره به اهمیت، نقش و جایگاه رسانه در جهان امروز افزود: در دنیای امروز دیگر توان و قدرت نظامی گواه بر قدرت کشورها نیست و این رسانه‌ها هستند که حرف اول را می‌زند و نشان‌دهندۀ قدرت کشورها و حاکمیت‌ها هستند، لذا هر کشوری که بتواند از این ابزار بخوبی استفاده کند می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی موفق‌تر حضور یابد.

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس در ادامه با اشاره به موفقیت‌های روز افزون انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها، گفت: هم اکنون سال‌هاست که دشمنان نظام جمهوری اسلامی با استفاده از قدرت رسانه دست به جنگ‌های ترکیبی علیه ایران اسلامی زده‌اند که همین امر نشان می‌دهد مسیر انقلاب به درستی پیش می‌رود و دشمنان از پیشرفت و توسعه کشورمان نگران و ناراحتند و در جهت اجرای برنامه‌های شوم خود که همان مایوس کردن مردم است، رسانه‌های فراوانی را راه‌اندازی کرده‌اند.

سردار هاشمی دانا افزود: مشکلات اقتصادی امروز کشور که بخشی از آن ناشی از سیاست های دولت‌های قبلی است را قبول داریم اما این به منزله این نیست که انقلاب اسلامی پیشرفتی در طول سال‌ها نداشته است بلکه مردم بایستی از اقدامات و عملکرد منحصربفرد ایران اسلامی آگاهی یابند.

وی ادامه داد: توسعه صنعت فضایی و ماهواره‌ای، تکنولوژی‌های نانو، اقتدار در حوزه‌های نظامی و موشکی، پزشکی، علمی و ... از جمله پیشرفت‌های منحصربفرد انقلاب اسلامی در منطقه و جهان محسوب می‌شود که حتی برخی کشورهای اروپایی هم از این موهبات بی‌نصیب هستند.

سردار هاشمی دانا در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: باید برای روشنگری و تببین دستاوردهای انقلاب به نسل جدی جامعه از هیچ تلاشی مضایقه نکرد و برای انجام آن راهکار دقیق و منسجم طراحی و اجرا کرد.

وی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای بزرگی برای کشور حاصل شده است و هر از گاهی برخی از مطالب آن رسانه‌ای شده، ولی دشمنان ما با جنگ‌های ترکیبی که نشات گرفته از نقشه‌های پیچیده اتاق‌های فکر دشمنان است سعی در ناامید کردن مردم و عدم توجه به داشته‌ها و استعدادهای درونی ایران سربلند و قوی دارند.

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس تاکید کرد: رسانه تاثیرگزارترین ابزار جهت خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن و افشای جنگ‌های ترکیبی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است که می‌تواند به‌عنوان ابزاری مهم در راستای تحقق جهاد تبیین در جهت نشان دادن توانایی‌ها و اقتدار کشور در تمامی حوزه‌ها مورد بهره قرار گیرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های «کامبیز مهاجر» سرپرست دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در قزوین، با اهداء لوحی از زحمات ارزندۀ «نسترن کیماسی» خبرنگار دفتر خبرگزاری دفاع مقدس قزوین به جهت همت و تاثیرگذاری مطلوب در حوزه خبرگزاری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار