با حضور مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس؛

استودیو مجازی دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین افتتاح شد

به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس، استودیو مجازی دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین با حضور سردار «هاشمی دانا» به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۹۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 31May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، استودیوی مجازی دفتر خبرگزاری دفاع مقدس قزوین با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین افتتاح شد.

این استودیو که به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس و با همکاری دفتر خبرگزاری دفاع مقدس قزوین و معاونت هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان راه‌اندازی و ایجاد شده، روز گذشته (سه‌شنبه) و در حاشیه بازدید سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین کار خود را آغاز کرد.

استودیوی مجازی دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین یکی از برنامه‌های جدید این دفتر در جهت انتشار اخبار مهم و معرفی برنامه‌ها و اقدامات صورت‌گرفته در حوزه‌های مرتبط با ایثار، شهادت و دفاع مقدس در استان قزوین به‌صورت مجازی است که می‌تواند ارتباط بهتری با مردم بالاخص نسل جدید جامعه در جهت تبیین نقش رزمندگان و اهداف مهم این عرصه برقرار کند.

در این استودیو از ظرفیت نوجوانان و جوانان هنرمند استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار