در نشست آموزشی تربیتی مراکز آموزشی ارتش؛

دریادار سیاری: نیروی انسانی کیفی در ارتقاء توان رزم مؤثر است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروی انسانی کیفی باید ویژگی‌هایی اعم از ایمان، تعهد، تخصص، روحیه شهادت‌طلبی، ایثارگری، توان جسمی و سلامت نفس داشته باشد تا بتواند در اجرای مأموریت موفق عمل کند.
کد خبر: ۵۹۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ - 31May 2023

نیروی انسانی کیفی موجب رشد و تعالی یک سازمان خواهد شد/ نیروی انسانی کیفی می‌تواند در توان رزم موثر باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در نشست آموزشی تربیتی مراکز آموزشی ارتش که با حضور فرماندهان و مسئولان مراکز آموزشی چهارگانه ارتش در مرکز آموزش شهیدان وظیفه نزاجا، برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: پیروزی در این عملیات به‌قدری اهمیت داشت که حضرت امام (ره) فرمودند؛ «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه مهم‌ترین مؤلفه هر سازمان نیروی انسانی کیفی است، عنوان کرد: نیروی انسانی کیفی موجب رشد و تعالی یک سازمان خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی انسانی است، افزود: موضوع نیروی انسانی از منظر فرمانده معظم کل قوا نیز از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در شرف‌یابی به محضر معظم‌له، ایشان نیروی انسانی را بسیار مهم خواندند.

وی ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا در این حوزه فرمودند؛ اگر ما تجهیزات خوب و مطلوب داشته باشیم و نیروی انسانی خوب نداشته باشیم، کسی نیست که حتی این‌ها را بکار بگیرد؛ اما اگر نیروی انسانی کیفی و خوب داشته باشیم و تجهیزات نداشته باشیم، آن نیروی انسانی خوب می‌تواند تجهیزات هم بسازد و بکار بگیرد.

امیر سیاری با اشاره به اینکه یک نیروی انسانی کیفی می‌تواند در ارتقاء توان رزم مؤثر باشد، گفت: در حوزه توان رزم نیز مهم‌ترین مؤلفه، نیروی انسانی کیفی است که باید ویژگی‌هایی اعم از ایمان، تعهد، تخصص، روحیه شهادت‌طلبی، ایثارگری، توان جسمی و سلامت نفس داشته باشد تا بتواند در اجرای مأموریت موفق عمل کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه تربیت و آموزش در حوزه کارکنان وظیفه بسیار مهم است، تأکید کرد: تمامی نیرو‌ها به‌ویژه نیروی زمینی ارتش که محوریت آن با نیروی انسانی است و حضور نیروی انسانی کیفی و مطلوب می‌تواند همچون خون تازه‌ای در بدنه یگان‌ها تزریق شود، باید ویژگی‌های خاص داشته باشند تا بتوانند در اجرای مأموریت‌ها به شایستگی ایفای نقش کرده و یگان را بروز کنند.

دریادار سیاری اثربخشی تربیت و آموزش را بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: فرماندهان باید به دنبال اثربخشی تربیت و آموزش به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی باشند؛ همچنین باید در حوزه آموزش تمامی توان خود را به کار بگیریم تا یک یگان چابک و مؤثر در مقابله با تهدیدات داشته باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار