معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی ارتش به قدرتی برتر در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است

امیر سرتیپ «یوسفی خوش‌قلب» گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌ی علوم پدافندی به دست آورده و به قدرتی برتر در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۹۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 31May 2023

دشمن در جنگ ترکیبی نهایت استفاده را از فضای مجازی و ابزار رسانه می‌کند/ بصیرت و جهاد تبیین خنثی‌کننده عملیات روانی دشمن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در نخستین کارگاه خبرنویسی ویژه مسئولان خبر یگان‌های پدافندی سراسر کشور با اشاره به نقش مؤثر بصیرت و جهاد تبیین در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن، اظهار داشت: سامانه پدافندی «باور ۳۷۳» نماد خودباوری، اعتماد به نفس و شکوفایی استعداد‌های فرزندان ایران‌زمین است که روز به روز در حال رشد و تعالی هست.

امیر سرتیپ یوسفی خوش‌قلب ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیق، پویا و شفاف توسط اصحاب رسانه به‌ویژه در حوزه‌ی نظامی موجب آرامش مردم و جلب اعتماد عمومی می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی نهایت استفاده را از فضای مجازی و ابزار رسانه می‌کند، افزود: دشمنان با خبرسازی‌های جعلی و تبلیغات روانی منفی به دنبال تحت فشار قرار دادن افکار عمومی در تمامی عرصه‌ها هستند؛ لذا لازم است که اصحاب رسانه با ذکاوت و هوشمندی بالا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با تشریح عملکرد موفق پدافند هوایی ارتش از دوران جنگ تحمیلی تاکنون، یادآور شد: نیروی پدافند هوایی ارتش با عزم و اراده جدی و نیز تعامل سازنده با سایر نیرو‌های مسلح پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌ی علوم پدافندی به دست آورده و به قدرتی برتر در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است.

امیر خوش‌قلب با تشریح و تحلیل نظامی از جنگ‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، افزود: بازتاب عملکرد فعالیت‌های چشمگیر نظامی ایران به‌ویژه در حوزه‌ی علوم پدافندی نقش مهمی در قدرت بازدارندگی و ارتقای توان دفاعی کشورمان دارد که با جدیت هرچه تمام در حال تقویت و به‌روزرسانی است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی با تأکید بر اینکه مأموریت این نیرو از نظر امنیت‌آفرینی بسیار حائز اهمیت است، تأکید کرد: مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی پژوهشی نیروی پدافند منجر به خلق اقدامات نوآورانه و تحول‌گرایانه در سطح نیروی پدافند شده است که در مسیر تحقق و اعتلای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملاً ملموس است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار