در همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شد؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: نیروی پدافند هوایی به سطح بالایی از آمادگی و توان رزمی دست یافته است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش در سال‌های اخیر به سطح بالایی از آمادگی و توان رزمی دست یافته است، گفت: این نیرو در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
کد خبر: ۵۸۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 10May 2023

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه) در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات و فرامین فرمانده معظم کل قوا، نیروی پدافند هوایی ارتش همچون همیشه پیشتاز تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی بوده و لازم است که این همایش‌ها را پی در پی برگزار کنیم.

امیر صباحی‌فرد ادامه داد: برابر تدبیر فرمانده معظم کل قوا، پدافند هوایی اولویت اول نیرو‌های مسلح است و اقدامات مختلفی در آن انجام می‌شود که در رأس آن، ارتقای توان رزم است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: در سال‌های اخیر به سطح بالایی از آمادگی و توان رزمی در سطح منطقه دست یافته‌ایم.

سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند که همه تجهیزات ما دارای فناوری به‌روز بوده و کاملاً بومی است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار