همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد

همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صبح امروز در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 10May 2023

همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ «علی شکوری» رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی و دبیر چهارمین همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در این همایش که در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از اسناد مهم، راهبردی و منحصر به فردی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصویری روشن از گذشته، حال و آینده ارائه فرمودند.

سرهنگ شکوری با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به چهار مقوله اشاره شده است، ادامه داد: برای تحقق چهار مقوله مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق داریم.

وی با اشاره به عظمت پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود و مسیر طی شده در این چهار دهه دارای عظمت بالایی است. انقلاب اسلامی کارکرد‌های مختلفی در مولفه‌های قدرت ملی داشته است.

دبیر چهارمین همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیروی پدافند هوایی ارتش به عظمت چشم‌انداز ترسیم شده برای ۴۰ سال آینده اشاره و تأکید کرد: باید دقت کنیم که در کجا قرار داریم، هدف‌مان چیست و چگونه و با چه برنامه‌هایی می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.

وی با بیان اینکه جوانان در کنار افراد باتجربه موتور پیشران حرکت تحقق بیانیه گام دوم هستند، افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش هر ساله به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه‌های علمی و پژوهشی و همایش‌ها را برگزار می‌کند تا چرایی و چیستی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را تبیین و برنامه‌های پیش‌بینی شده را بر اساس محور‌های بیانیه برای تحقق آن به‌روزرسانی کنیم.

سرهنگ شکوری خاطرنشان کرد: در این همایش بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله به دبیرخانه ارسال شدند که پس از داوری و ارزیابیِ آن‌ها، شش عنوان مقاله منتخب مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار