معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انقلاب اسلامی موجب عزت ایرانیان شده است

«مجیدی» گفت: انقلاب اسلامی موجب اعتلای اسلام و عزت ایرانیان در جهان شده است.
کد خبر: ۵۹۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹ - 01June 2023

انقلاب اسلامی موجب عزت ایرانیان شده است«عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که به عنوان یک پدیده بی‌نظیر در دوران معاصر توانسته معادلات اندیشمندان و سیاسیون معاصر را برهم زده است برگرفته از اندیشه ناب حضرت امام بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: امروز  نام انقلاب اسلامی در همه جای جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده است.

این مسئول ادامه داد: امام بزرگوار توانسته با اندیشه و حکمت الهی در دنیایی که در تسلط استکبار بود انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده به پیروزی برساند و به اسلام اعتلا بدهد و به ایران و ایرانی عزت ببخشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقاومت و استکبارستیزی را در جهان مطرح کرد و به مقاومت یک مفهوم دیگری بخشید، تصریح کرد: استان مازندران قریب به چهار سال بخاطر همزمانی با ماه محرم و پس از آن شیوع کرونا اعزام سازمان یافته به مرقد امام را نداشت و مردمی که به این مناسبت با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل بیعت می‌کردند از این فیض محروم شده بودند.

این مسئول با بیان اینکه به فضل الهی در سال جاری امسال مقرر شد به تبعیت از مرکزیت و سایر استان‌ها و کشور این اعزام را داشته باشیم، گفت: در این راستا ستاد‌های استانی و شهرستانی شکل گرفت و از ۲۲ شهرستان اعزام داریم و پیش بینی ما این است ده هزار نفر از عاشقان امام راحل با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کنند.

مجیدی با اشاره به اینکه در ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در استان مازندران برنامه‌هایی پیش بینی شده است، اذعان داشت: با هدف آشنایی جوانان با آرمان‌های امام راحل و رهنمود رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین، ابعاد شخصیتی امام و آرمان‌های امام را تبیین کنیم و در همه شهرستان‌ها با حضور مردم برنامه متمرکز خواهیم داشت.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تبیینی با موضوع آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها