معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان مازندران:

عامل مزاحمت شبکه‌های اجتماعی در گلوگاه دستگیر شد

«ساداتی» از دستگیری عامل مزاحمت شبکه‌های اجتماعی در گلوگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 31May 2023

عامل مزاحمت شبکه‌های اجتماعی در گلوگاه دستگیر شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سید جعفر ساداتی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فردی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروند گلوگاهی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد، اظهار داشت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت و ارسال پیام‌های نامناسب در یکی از شبکه‌های اجتماعی تحت استفاده وی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان گلوگاه قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به پیگیری و بررسی‌های صورت گرفته بر اساس مستندات موجود و اظهارات شاکیه، با تلاش مأموران پلیس فتا، متهم شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی، دستگیر و به بزه ارتکابی خود معترف شد.

سرهنگ ساداتی در این خصوص به کاربران هشدار داد و گفت: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر ماده ۱۷ قانون جرایم رایانه‌ای جرم محسوب شده و قانون گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه رعایت آداب اجتماعی و حقوق شهروندی نسبت به حفظ حریم خصوصی سایر افراد اهتمام ویژه داشته باشند و از بیان هرگونه دعاوی و مسائل انتقام جویی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار