رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز:

شهرهای زیارتی پایه‌گذار تمدن نوین ایران اسلامی شوند

«چوبینی» گفت: شهرهای زیارتی نقش خود را در پایه‌گذاری تمدن نوین ایران اسلامی به خوبی ادا کنند و ذیل توجهات حضرات معصومین به جایگاه واقعی خود برسند.
کد خبر: ۵۹۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ - 31May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمدعلی چوبینی» معاون فرهنگی شهردار شیراز امروز در مراسم تشکیل دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی ذیل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع کلان‌شهرهای کشور، ضمن قدردانی از میزبانی شهرداری مشهد اظهار امیدواری کرد شهرهای زیارتی نقش خود را در پایه گذاری تمدن نوین ایران اسلامی به خوبی ادا کنند و ذیل توجهات حضرات معصومین به جایگاه واقعی خود برسند.

چوبینی همچنین به اجرای رویداد «ایده‌پردازی سقاخونه» اشاره و بیان کرد: این رویداد طرح بسیار خوبی بود و ایده‌های خوبی از سراسر کشور ارائه شد که ان شاالله در دوره‌های بعد شاهد افزایش کمی و کیفی این جشنواره و ایجاد بستر اجرایی شدن ایده‌های مطرح شده باشیم.

وی در این مراسم همچنین بر هم‌افزایی و تعامل بیشتر سازمان‌های فرهنگی شهرداری شهرهای زیارتی و اجرای چنین نشست‌هایی در جهت توسعه اقدامات موثر در حوزه زیارت تأکید کرد و افزود شهرهای زیارتی به عنوان مأمن امن اهل بیت در کشور بوده اند و امروزه به عنوان قلب‌های تپنده ایران اسلامی خون پاک را به سرتاسر کشور جاری می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار