از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵خرداد درقم برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد از سوی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ - 01June 2023

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵خرداد درقم برگزار می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت امام خمینی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه ۱۳ خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور مسئولان حوزوی و استانی، طلاب و اقشار مختلف مردم قم برگزار خواهد شد حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

همچنین مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای والامقام قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد در روز یک‌شنبه ۱۴ خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در خانه ملت و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار قم را به شرکت در این مراسم‌ها دعوت کرد که متن آن به شرح زیر است.

چهاردهم خردادماه سالروز غم جانکاه ارتحال ملکوتی احیاگر اسلام ناب محمدی و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت امام خمینی یادآور خاطره غم‌انگیز فقدان این نعمت بزرگ الهی و فرصتی مناسب برای تجدید ارادت و محبّت به امام عظیم‌الشأن و اعلام وفاداری به اصول، خط و آرمان‌های آن شخصیت برجسته و فراموش‌نشدنی تاریخ و ابراز پیوند ناگسستنی با بنیان مستحکم بنا نهاده شده از سوی معمار بزرگ انقلاب در ایران اسلامی می‌باشد.

این ایام فرصت مغتنمی است تا با عملی کردن فرامین و تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر توجه به ابعاد والای شخصیتی امام خمینی (ره)، بهره‌گیری از نرم‌افزارِ شتاب‌دهنده درس‌هایِ گفتار و رفتار امام خمینی (ره)، جلوگیری از هویّت‌زدایی ضدّانقلاب و دشمن از انقلاب‌اسلامی و واژگونه نشان‌دادن حقیقت آن، جلوگیری از کم‌رنگ شدن یاد امام خمینی (ره) و تحریف ایشان؛ قدمی در مسیر شکرگزاری این نعمت‌های بی بدیل الهی برداریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سی و چهارمین سالگرد عروج آن پیر و مراد آزادی خواهان جهان، آحاد امّت حزب‌الله و مردم بصیر و انقلابی قم را به تکریم و بزرگداشت زیبنده امام مهربانی‌ها و شرکت پرشور در مراسمی که به همین مناسبت برگزار خواهد شد دعوت می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار