امام جمعه دامغان:

قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ پایه‌های اصیل انقلاب اسلامی را محکم کرد

حجت‌الاسلام «رستمیان» گفت: با قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ پایه‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران محکم شد و این قیام نشان داد مردم با روحانیت ارتباطی ناگسستنی دارند و هرگز این ارتباط قطع نخواهد شد
کد خبر: ۵۹۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 02June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حسن رستمیان» امام جمعه دامغان در نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان در بحث حادثه خونین ۱۵ خرداد ۴۲ کم رنگ شدن نام اسلام بود، اظهار داشت: ۱۵ خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه با قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ پایه‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران محکم شد و این قیام نشان داد مردم با روحانیت ارتباطی ناگسستنی دارند و هرگز این ارتباط قطع نخواهد شد، افزود: با حادثه ۱۵ خرداد در سال ۴۲ جامعه و کشورمان سطح هوشیاری سیاسی آنان افزایش پیدا کند.

امام جمعه دامغان ضمن گرامیداشت یاد شهدای قیام نیمه خرداد بیان کرد: با قیام ۱۵ خرداد یک هزار شهید در این راه تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد.

رستمیان با بیان اینکه امام (ره) یک شخصیت عارف واصل بودند، گفت: امام (ره) شخصیتی فیلسوف و فقیه و انسان عارف بود و در دل همه مسلمانان جهان جای گرفت و نام این شخصیت ارزنده چون خورشید می‌درخشد.

وی در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم با دیپلماسی مقتدرانه توانست تجربه موفقی را کسب کند، گفت: نقشه دشمنان بر ایجاد فاصله بین کشورها بود ولی دولت سیزدهم با رویکرد مناسب خود این فاصله را برداشت و جایگاه ایران در بحث دیپلماسی را در سطح جهانی گسترش داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار