در دیدار جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و فرمانده پایگاه هوایی تبریز مطرح شد؛

تجهیز نیروی هوایی ارتش به پیشرفته‌ترین تجهیزات آفندی و پدافندی در آینده نزدیک

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز گفت: در آینده نزدیک شاهد تجهیز نیروی هوایی به پیشرفته‌ترین تجهیزات آفندی خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 02June 2023

بپیشرفت‌های نیروی پدافند و هوایی نتیجه اعتماد به نسل جوان و با انگیزه است/ در آینده نزدیک شاهد تجهیز نیروی هوایی ارتش به پیشرفته‌ترین تجهیزات آفندی و پدافندی خواهیم بوده گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از مناطق پدافندی شمال غرب کشور در دیدار با امیر سرتیپ دوم خلبان «رضا یوسفی» فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز اظهار داشت: پیشرفت امروز مجموعه نیروی پدافند و هوایی ارتش نتیجه اعتماد به نسل جوان و با انگیزه و بهره بردن از تجارب پیشکسوتان است.

امیر سرتیپ الهامی ادامه داد: پیشرفت امروز مجموعه نیروی پدافند و هوایی ارتش نتیجه اعتماد به نسل جوان و با انگیزه و بهره بردن از دانش و تجارب پیشکسوتان است.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از رشد و تعالی مجموعه نیروی پدافند و هوایی ارتش نتیجه هم‌افزایی و تبادل دانش بخش‌های مختلف نیرو‌های مسلح بویژه در ارتش است، گفت: افزایش توان پهپادی و جنگالی کشورمان در عرصه بین المللی ماحصل هم اندیشی و کوشش شبانه‌روزی مهندسان و متخصصان فنی ارتش است.

در این دیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز نیز با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد تجهیز نیروی هوایی به پیشرفته‌ترین تجهیزات آفندی خواهیم بود، افزود: حفظ منافع ملی، افزایش امنیت و ارتقای قدرت بازدارندگی همواره مورد توجه است و لحظه‌ای هم توقف ندارد.

امیر یوسفی با اشاره به دستاورد‌ها و توانمندی‌های دو دهه اخیر مجموعه پدافند و نیروی هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: در برهه کنونی جمله (ما می‌توانیم) با نقش ارزنده، تعهد و کوشش شبانه روزی جوانان این مرز و بوم در مراکز علمی، آموزشی، دانشگاه‌ها و به‌ویژه در بطن نیرو‌های مسلح به «توانستیم» تبدیل شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار