امام جمعه شیراز:

اقتصاد و معیشت که اولویت مدنظر رهبری است را به خوبی عملیاتی کنیم

آیت‌الله «دژکام» گفت: همه موظف هستیم موضوع اقتصاد و معیشت که اولویت مدنظر رهبری است را به خوبی عملیاتی کنیم و تاب‌آوری اقتصادی را نیز در جامعه بالا ببریم.
کد خبر: ۵۹۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 02June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، امام جمعه شیراز امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شیراز ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال معمار کبیر و فقید انقلاب اسلامی و سالروز ۱۵ خرداد، با اشاره به شعار سال مدنظر رهبر معظم انقلاب بر پیگیری شعار سال و بهبود تاب آوری اقتصادی توسط مسوولین تاکید کرد و اظهار داشت: همه موظف هستیم موضوع اقتصاد و معیشت که اولویت مدنظر رهبری است را به خوبی عملیاتی کنیم و تاب‌آوری اقتصادی را نیز در جامعه بالا ببریم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: در مسیر مهار تورم باید همه راه‌ها را بررسی کنیم و همه اساتید دانشگاه‌ها و کارشناسان باید موضوع تورم را بررسی و راهکار ارایه دهند.

امام جمعه شیراز همچنین با تاکید بر نهادینه کردن تاب‌آوری اقتصادی در کشور گفت: با تاب آوری کسی نمی‌تواند از داخل و خارج اقتصاد را دچار مشکل کند.

آیت‌الله دژکام در ادامه به سالروز قیام  ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: در قیام ۱۵ خرداد مردان مرد با پیروی از مکتب امام حسین علیه السلام مسیر انقلاب را جلو بردند چرا که نهضت از روز اول حسینی بوده است.

امام جمعه شیراز همچنین با گرامیداشت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، انقلاب و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را نتیجه تفکر و باور‌های امام دانست و گفت بایستی این ایمان و باور را تقویت کنیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه امام باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب به جانشینی امام راحل افزود: خبرگان ملت در تعیین انتخاب جانشین شایسته برای امام کار خداپسندانه انجام دادند که انتخاب رهبر فرزانه انقلاب بود و ایشان هم با درایت، قدرت و شجاعت مسیر انقلاب را از دل طوفان‌های سهمگین به سمت نجات و آرامش هدایت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار