امام جمعه اردبیل:

روحانیت در خط اول مبارزه حق علیه باطل است

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: رو حانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران نقش موثری داشتند و جریان ساز حرکت‌های انقلابی بودند.
کد خبر: ۵۹۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ - 02June 2023

روحانیت در خط اول مبارزه حق علیه باطلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ار دبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده، ولی‌فقیه در استان اردبیل ظهر امروز (جمعه) در جمع نمازگزاران شرکت کننده در نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: رو حانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران نقش موثری داشتند و جریان ساز حرکت‌های انقلابی بودند.
نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان اردبیل به نامه تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف اشاره کرد و گفت امام خمینی (ره) پرچمدار اسلام در جهان امروزی و منادی شعایر اسلامی بود.

آیت الله عاملی در ادامه گفت: اینکه امام خمینی (ره) بعد از پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران دستور دادن تا نوع حکومت سیاسی را مردم انتخاب کنند نشان ازنقش محوری تصمیمات مردمی در این حکومت اسلامی رادارد.

امام جمعه اردبیل افزود: یکی از سخنان حکیمانه امام خمینی (ره) این بود که هیچ کس تصور نکند که ماراه سازش با جهان خواران را نمی‌دانیم، اما هرگز امان نامه کفر و ظالم را امضا نمی‌کنیم.

در پایان خطبه نمازگزاران با سر دادن «تکبر» ضمن اعلام پشتیبانی از ولایت فقیه، بیزاری و انزجار خود را از دشمنان انقلاب اسلامی را نشان دادند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار