وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دفاع‌پرس خبر داد؛

اشتیاق اهالی رسانه برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی به دفتر معظم‌له اطلاع داده شد

«اسماعیلی» درخصوص امکان دیدار اهالی رسانه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ما اشتیاق اهالی رسانه برای دیدار با رهبر معظم انقلاب را به دفتر معظم‌له منعکس کرده‌ایم و امیدواریم که این توفیق برای اصحاب رسانه رقم بخورد تا دیداری با ایشان داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ - 03June 2023

«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، درخصوص سطح کمّی و کیفی آثار سینمای دفاع مقدس طی دو سال گذشته اظهار داشت: بهترین آثار تولیدشده سینمای دفاع مقدس طی سال‌های گذشته در دو سال اخیر رقم خورده است. در جشنواره سال ۱۴۰۰ فیلم «موقعیت مهدی» که بهترین فیلم جشنواره شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، یکی از آثار موفق این حوزه است.

وی افزود: همچنین در جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم بیشترین جایزه به فیلم «غریب» اختصاص پیدا کرد که پیرامون مجاهدت‌های شهید محمد بروجردی تولید شده بود لذا در دو سال برگزاری جشنواره فیلم فجر در دولت مردمی، هرسال بهترین آثار مربوط به سینمای دفاع مقدس بوده است و بهترین جایزه به آثار همین حوزه اختصاص پیدا کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تولید شش فیلم حوزه دفاع مقدس در سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: امسال نیز موسسات مختلف و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق بنیاد سینمایی فارابی کار‌های خیلی خوبی را دنبال می‌کند که ان‌شاءالله شاهد آن‌ها خواهیم بود.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که اقشار مختلف همواره با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار‌هایی دارند در شرایطی که رسانه‌ها مخاطب اصلی جهاد تبیین هستند و به‌همین دلیل آیا برنامه‌ای برای دیدار اهالی رسانه با معظم‌له پیگیری شده است، گفت: ما این اشتیاق اهالی رسانه را به دفتر رهبر انقلاب اسلامی منعکس کرده‌ایم و امیدواریم که ان‌شاءالله این توفیق برای اصحاب رسانه رقم بخورد تا دیداری با ایشان داشته باشند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها