سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان:

۲۲ تیم امدادی هلال احمر زنجان در حالت آماده‌باش قرار گرفت

«هاشمی» گفت: ۲۲ تیم عملیاتی هلال احمر برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران امام راحل در جاده‌های این استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۹۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ - 03June 2023

۲۲ تیم امدادی هلال احمر زنجان در حالت آماده‌باش قرار گرفتبه گزارش  دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: برای پوشش امدادی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) ۱۴ پایگاه بین شهری و هشت اکیپ پشتیبان در سطح شهرستان‌های استان از امروز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: تیم‌های بیان شده همراه با آمبولانس و خودروی نجات پایگاه‌ها و مراکز پشتیبان با آمادگی کامل مستقرهستند.

وی گفت: با توجه به قرار داشتن این استان در مسیر تردد زائران در شهرستان‌ها نیز یک تیم عملیاتی در ورودی شهر‌ها برای ارائه خدمات امدادی فعال شده اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: همه زائران زنجانی وعبوری از استان تا پایان مراسم ارتحال امام راحل تحت پوشش خدمات امدادی هلال احمر قرار دارند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار