امام جمعه بردسکن:

تبیین اندیشه‌ امام خمینی (ره) توطئه‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: دشمنان با توطئه‌های خود درصدد تخریب انقلاب اسلامی و تحریف راه و رسم امام خمینی برآمده‌اند؛ لذا باید سعی کینم تا با معرفی شخصیت والای ایشان و عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، این توطئه شوم را خنثی کرد.
کد خبر: ۵۹۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 03June 2023

تبیین اندیشه‌ امام خمینی (ره) توطئه‌های نظام سلطه را خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر امینی» امام جمعه بردسکن در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که توسط جمعی از مسئولین در فرمانداری بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: بر همه فرض است خدمات انقلاب اسلامی را در مراسم‌های مختلف بیان کنند؛ چراکه امروز جهاد تبیین، تشریح اندیشه ‌امام خمینی (ره) است.

وی افزود: در ۱۰ سال حضور امام خمینی (ره) در ایران، تقریباً همه زیر ساخت‌ها ایجاد شد و دستاوردهای عظیمی در کشور بدست آمد لذا باید بدانیم کجا بودیم و امروز کجا هستیم.

امینی گفت: مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به دنیا باید بیان شود و گسترش یابد چراکه نسل امروز ما باید بداند، امروز کجا هستیم و قبل از انقلاب اسلامی کجا بودیم.

امام جمعه بردسکن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت ایشان به جوانان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با توطئه‌های خود درصدد تخریب انقلاب اسلامی و تحریف راه و رسم امام خمینی برآمده‌اند لذا باید سعی کینم تا با معرفی شخصیت والای ایشان و عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، این توطئه شوم را خنثی کرد.

امینی با بیان اینکه قیام خونین ۱۵ خرداد و همزمانی آن با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف این قیام و نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است گفت: از سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کیبر انقلاب اسلامی باید به منظور تبیین شخصیت امام خمینی (ره) و معرفی ایشان به نسل حاضر و نسل‌های آینده استفاده کرد.

در این مراسم، یکی از ذاکران اهل‌بیت در فراق امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی به مرثیه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار