امام جمعه بردسکن:

شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های جاودانه ولایت‌مداری و ساده‌زیستی هستند

حجت‌الاسلام امینی گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های جاودانه ولایت‌مداری، ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و جهادی بی‌منت به مردم هستند. بهترین رهنمون برای دولتمردان و سیاستمداران در عرصه خدمت به‌ نظام جمهوری اسلامی؛ خدمتگزاری به ملت ایران است.
کد خبر: ۶۱۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ - 30August 2023

شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های جاودانه ولایت‌مداری و ساده‌زیستی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور حجت‌الاسلام «علی اصغر امینی» امام جمعه شهرستان بردسکن و مسئولان اجرایی این شهرستان در مسجد جامع بردسکن برگزار شد. در این مراسم حجت‌السلام امینی اظهار داشت: بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان ایران است که بیش از ۱۷ هزار تن از بهترین افرادش و آن هم در دوران ابتدایی انقلاب اسلامی ایران به دست کوردلان استکبار جهانی و منافقین ترور شدند؛ به همین جهت بزرگ‌ترین سند و گواه مظلومیت این نظام اسلامی و ملت شریف ایران همین شهدای ترور هستند.

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به اینکه حزن‌انگیزترین این ترور‌ها جنایت انفجار دفتر نخست‌وزیری و به‌ شهادت‌رساندن مظلومانه شهیدان «محمدعلی رجایی» و حجت‌الاسلام «محمدجواد باهنر» رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت جمهوری اسلامی بود، در ادامه یادآور شد: دشمنان با اقدامات اهریمنی و شرورانه همچون ترور، خون‌ریزی و ایجاد ناامنی هر آنچه که از دستشان آمد برای نظام انجام دادند که نمونه بارز آن به‌شهادت‌رساندن بزرگ‌مردانی مثل شهیدان رجایی و باهنر است.

وی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه‌های جاودانه ولایت‌مداری، ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و جهادی بی‌منت به مردم دانست و افزود: بهترین رهنمون برای دولتمردان، سیاستمداران در عرصه خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی؛ خدمتگزاری به ملت ایران است.

 امام جمعه بردسکن همدلی رؤسای ادارات را با همدیگر نقطه قوت شهرستان نام برد و در پایان صحبت خود تأکید کرد: در طول هفته دولت، خدمات خوبی برای مردم ارائه شد که برگزاری دیدار‌های چهره‌ به‌ چهره مسئولان شهرستان با مردم در شهر و روستا‌ها نقطه بارز این خدمت‌رسانی بود. فعالیت‌های خوبی انجام شده است که امید است با تکریم ارباب‌رجوع و پاسخ به سؤالات آنها بتوانیم باری را از روی دوش مردم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار