جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

شهدا تابلوی تمان‌نمای عزت ایران اسلامی هستند

سرهنگ «پورمحمدی» گفت: شهدا، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان سند مظلومیت ایران اسلامی و تابلوی تمام‌نمای عزت و شرف کشور شهدا هستند.
کد خبر: ۶۱۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 22August 2023

شهدا تابلوی تمان‌نمای عزت ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علی پورمحمدی» جانشین فرمانده سپاه شهرستان بردسکن در ویژه‌برنامه افتخار کوچه آبروی محله که به یاد آزاده شهید «میرزامحمد اصغری» در منزل این شهید والامقام برگزار شد، اظهار داشت: شهدا، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان سند مظلومیت ایران اسلامی و تابلوی تمام‌نمای عزت و شرف کشور شهدا هستند.

وی افزود: این مظلومیت به هیچ عنوان باعث نشده جمهوری اسلامی ایران منزوی شود چراکه هر روزی که از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌گذرد بر عزت و شرف نظام جمهوری افزوده می‌شود.

جانشین سپاه بردکن تأکید کرد: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت شهدا تلنگری است تا یاد شهدا باشیم و وصایا و سیره عملی آن‌ها را در زندگی خود پیاده کنیم.

پورمحمدی گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست جوانان و نوجوانانئباید وصیت‌نامه‌های شهدا را مطالعه و آن‌ها را به‌عنوان نقشه راه در زندگی مورد استفاده قرار دهند.

وی تأکید کرد: دشمنان از نام سپاه و بسیج وحشت دارند و جرائت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارند اما در داخل افرادی هستند که نادیده گرفتن خدمات سپاه و بسیج را دنبال می‌کنند در حالی که این نهاد مقدس در تمامی عرصه‌های جهادی در کنار مردم بوده و هست چراکه سپاه پاسداران یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که در دفاع از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و بحران‌ها در حوزه‌های مختلف پای کار نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار