بانوی مازندرانی نایب قهرمان کشتی آلیش آسیا:

اهدای مدال به شهید «تهرانی مقدم» یک کار دلی بود

«بابایی» گفت: اهدای مدال به سردار شهید «تهرانی مقدم» یک کار دلی بود و امیدوارم توانسته باشم روح این شهید عزیز را شاد کرده باشم.
کد خبر: ۵۹۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 03June 2023

اهدای مدال به شهید «تهرانی مقدم» یک کار دلی بود«سپیده بابایی» بانوی مازندرانی نایب قهرمان کشتی آلیش آسیا امروز در حاشیه دیدار سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه طبق نیتی که از قبل داشتم این مدال را روح شهید عزیز تهرانی‌مقدم کردم، اظهار داشت: یک سری کار‌ها دلی هست و با این انگیزه اقدام کرد و امیدوارم توانسته باشم روح این شهید عزیز را شاد کرده باشم.

وی افزود: طبق تحقیقاتی که قبلا در زندگی‌نامه این شهید کرده بودم یک وجه اشتراکی بین خودم و این شهید عزیز می‌دیدم و سعی کردم راه شان را الگوی خودم قرار بدهم.

«سپیده بابایی» پس از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان، مدال نقره اش را تقدیم پدر موشکی ایران سردار شهید «حسن تهرانی مقدم» کرد، اقدام ارزشمندی که مورد توجه و تحسین بسیاری از کاربران فضای مجازی، و مسئولین و اهالی جامعه ورزش قرار گرفت و سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا نیز با حضور در منزل این قهرمان، از این بانوی با افتخار تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار