دیدار اعضای کاروان «عاشقان حسینی، زائران خمینی» با خانواده‌های ۳۰ شهید در قم + تصاویر

دانشجویان پاسدار دانشگاه امام امیرالمومنین (ع) و اعضای کاروان پیاده «عاشقان حسینی، زائران خمینی» طی مدت حضور در قم، با خانواده‌های معظم ۳۰ شهید والامقام دیدار کردند.
کد خبر: ۵۹۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 04June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دانشجویان پاسدار دانشگاه امام امیرالمومنین (ع) که در قالب کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی (ره) به‌صورت دوی امدادی مسیر ۷۵۰ کیلومتری اصفهان تا حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی را طی می‌کنند، با خانواده‌های شهدا در قم دیدار کردند.

اعضای کاروان فوق که بیش از هزار دانشجوی پاسدار از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و قم بودند، روز چهارشنبه هفته گذشته حرکت خود را از اصفهان آغاز و قبل از ورود به قم، به مزار شهدای والامقام روستای طایقان و شهید گمنام شهر پردیسان ادای احترام کردند.

حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) بخشی از برنامه‌های این کاروان در قم بود.

همچنین اعضای کاروان عاشقان حسینی، پیروان خمینی (ره) با تقسیم‌بندی به دسته‌های مختلف، در منازل ۳۰ تن از شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) و دفاع از امنیت در قم حضور یافتند.

در دیدار‌های فوق، پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، به روایتگری و معرفی شهیدان حاضر پرداختند و یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

عطرافشانی بیش از ۷۵ گلزار شهیدان در طول مسیر و انجام نذر ۱۱۴ ختم قرآن و ۱۴ میلیون صلوات برای تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و سلامتی رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌های کاروان بود.

فعالیت کاروان دوی امدادی عاشقان حسینی زائران حسینی از سال ۱۳۷۴ با حضور هزار نفر از دانشجویان و فراگیران دانشگاه امام امیرالمومنین (ع) و نیرو‌هایی از ۵۰ رده مختلف سپاه آغاز شد.

دیدار اعضای کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی با خانواده‌های ۳۰ شهید در قمدیدار اعضای کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی با خانواده‌های ۳۰ شهید در قمدیدار اعضای کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی با خانواده‌های ۳۰ شهید در قمدیدار اعضای کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی با خانواده‌های ۳۰ شهید در قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها