مسئول تحقیقات آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع‌ مقدس ایلام:

امام خمینی (ره) نماد آزادی‌خواهی است

سرهنگ «همتی» گفت: حضرت امام خمینی (ره) نماد آزادی‌خواهی در مقابل طاغوت و حقیقتی جاودانه است.
کد خبر: ۵۹۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 04June 2023

امام خمینی (ره) حقیقتی جاودانه  که بر تارک دنیای معاصر می درخشدسرهنگ پاسدار «سید حسین همتی» مسئول تحقیقات آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع‌مقدس ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در  ایلام، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) نماد آزادی‌خواهی در مقابل طاغوت و حقیقتی جاودانه است که بر تارک دنیای معاصر می‌درخشد.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آینه تمام‌نمای آیات قرآن کریم و مجتهدی بود که در پرتو جهاد الهی به راه‌های هدایت رهنمون شد و از مصادیق آیه «وَ الَّذین جاهَدُوا فینا لَنَهدِینَّهُم سُبُلَنا» بود.

همتی گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر طاغوت بیدادگر، همواره در زندگی امام خمینی (ره) دیده می‌شود.

این مسئول از بارزترین خصلت‌های امام راحل را ایمان و اطمینان خاطر برشمرد و گفت: آنانی که ایشان را درک کرده اند، می‌دانند که امام راحل (ره) در تمام فراز و نشیب‌ها حتی یک لحظه هم دچار اضطراب نشدند و همواره توکل و ایمان به خدا، روحی نیرومند و عزمی استوار داشتند.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) خدمت به مردم و حمایت از محرومین جامعه را از وظایف الهی دولتمردان می‌دانست و حرکت عظیم انقلاب اسلامی را مرهون دستاورد‌های مردم بزرگوار و الطاف غیبی الهی برمی‌شمردند وبدین جهت مردم را به عنوان، ولی‌نعمت انقلاب معرفی می‌کند.

همتی در پایان بیان کرد: خدمت به مردم به‌عنوان ولی‌نعمت‌های انقلاب وظیفه همه مسئولین نظام است و یک توفیق الهی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار