مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی:

دشمن برای تحریف خط امام (ره) تلاش می‌کند

حجت‌الاسلام «نیساری» با تأکید بر لزوم آشنایی جوانان با ابعاد شخصیتی و منش امام خمینی (ره)، گفت: دشمن تلاش می‌کند که مسیر و خط امام (ره) را تحریف کند.
کد خبر: ۵۹۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 04June 2023

دشمن تلاش می کند مسیر و خط امام (ره) را تحریف کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «عبدالرحیم نیساری» مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی امروز در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در مسجد امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بعد از قیام امام (ره) موضوع اسلام گرایی در دنیا رواج یافت.

وی با تشریح ویژگی های شخصیتی امام راحل، عشق به اهل بیت عصمت و طهارت را جزء برجسته ترین خصوصیت های شخصینی ایشان عنوان کرد و گفت: امروز در سایه انقلابی که امام (ره) بنیانگذار آن بود، فرهنگ دینی و اسلامی در سراسر جهان در حال گسترش است.

حجت الاسلام نیساری با تأکید بر لزوم آشنایی جوانان با ابعاد شخصیتی و منش امام خمینی (ره)، گفت: دشمن تلاش می‌کند که مسیر و خط امام (ره) را تحریف کند.

وی تصریح کرد: بنابراین بهترین تحلیل‌گر راه امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری است که بایستی با تبعیت از فرموده های ایشان تلاش کنیم تا انقلاب مسیر خود را ادامه دهد و پرچم این نهضت به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها