دبیرکل حزب‌الله عراق:

ملت ایران ۴۴ سال پرچم امام علی (ع) را به دوش کشیده‌اند

حجت‌الاسلام الحیدری گفت: ملت ایران ۴۴ سال با وجود همه تحریم‌ها و شرایط سخت، پرچم امام علی (ع) را به دوش کشیده‌اند.
کد خبر: ۵۹۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 04June 2023

ملت ایران ۴۴ سال پرچم امام علی (ع) را به دوش کشیده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید هاشم الحیدری» شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: هدف دشمن، نظام اسلامی و شخص ولی فقیه است. گرچه شرایط سخت است و اوضاع اقتصادی مناسب نیست؛ البته شرایط در همه جا همین طور است، اما انسان مؤمن در چنین شرایطی چه می‌کند؟ آیا عقب‌نشینی می‌کند؟ در حال حاضر، شرایط برای حضور در صحنه فراهم شده است.

حجت‌الاسلام الحیدری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌های روز قدس و ۲۲ بهمن علی‌رغم فشار‌های دشمن افزود: شما صبر و استقامت کردید. با کمال اعتقاد دست مردم ایران را می‌بوسم. شما پرچم حضرت علی (ع) را بلند کرده‌اید. شما ۴۴ سال به رغم تهدید و تحریم و جنگ هشت ساله این پرچم را به دوش کشیدید. امید قدس، شما هستید. اگر جمهوری اسلامی ایران نبود، الان خبری از اربعین نبود. سوریه با ولایت فقیه و جوانان ولایی و شهدای مقاومت حفظ شد. ناامید نشوید. این دوره زمان پیروزی است. زمان شکست نیست. در راه حق، فتنه‌ها زیاد است. راه امام حسین (ع) تنها موکب‌داری نیست، باید جهاد تبیین کرد.

دبیرکل حزب‌الله عراق ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بهمن ۱۴۰۰ فرمودند «جهاد تبیین، فریضه قطعی فوری است». این یک حکم ولایی است. ما در این مدت چه کردیم؟ حوزه‌های علمیه چه در داخل و خارج چه کردند؟ اتاق عملیات درست کردیم؟ این هم جهاد است. اگر فرصت تکلیف از دست برود، می‌رود. باید سریع و فوری عمل کنیم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تبلیغ یک چیز و جهاد تبیین چیز دیگری است. در جهاد تبیین با دشمن سروکار داریم. اگر انسان بخواهد در مسیر حق حرکت کند باید جان بر کف و عاشق شهادت باشد. دیگر اینکه آبروی خود را زیر پا بگذارد؛ ما می‌خواهیم نزد خداوند آبرومند باشیم. مهم خدا و امام زمان (ع) است. ما به دنبال ادای تکلیف هستیم. با وجود مشکلات و فتنه‌ها در شرایط خوبی هستید. به کشور‌های دیگر نگاه کنید. باید در کمال امیدواری حرکت کنید. نشر امید از مصادیق جهاد تبیین است. کشور‌های جبهه مقاومت امیدشان به این انقلاب و ام القرای جهان اسلام است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار