بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد؛

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی شده است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 04June 2023

انقلاب اسلامی زمینه ساز تمدن نوین اسلامی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۱۴ و ۱۵ خرداد هر سال یادآور بزرگمردی است از تبار پیامبر اکرم (ص)، این شخصیت بی‌نظیر و ممتاز قرن که با رهبری حکیمانه خود حکومت اسلامی را در کشور ایران بنیانگذاری کرد.

این مرد الهی و مبارز خستگی‌ناپدیر با تکیه بر ایمان الهی و به پشتیبانی ملت همیشه در صحنه اساس و ریشه ظلم و استبداد را از کشور عزیزمان ایران برچید و طومار طاغوتیان را درهم پیچید و به ایران و ایرانی عزت بخشید.

به برکت انقلاب اسلامی، جهان شاهد تحول بنیادین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... بوده است و جمهوری اسلامی توانست در دل میلیون‌ها انسان آزادی‌خواه سراسر دنیا نفوذ کند و تکثیر شود و بیداری اسلامی در کشور‌های مسلمان رقم خورد.

امروز انقلاب اسلامی به نقطه‌ای از اوج اسلامیت و شکوفایی در جهان رسیده است و با تفکر و اندیشه انقلابی شاگردان مکتب روح الله جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی شکل گرفته و با تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین مجاهدان و آزادی‌خواهان در گوشه و کنار دنیا به‌ویژه مردم مسلمان منطقه زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت شده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اعلام می‌دارد این ملت شهیدپرور، قهرمان پرور و بابصیرت با استعانت از خداوند متعال و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای حفظ و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی استوار و محکم ایستاده است و پشتیبان نظام خواهد ماند تا پرچم مقدس حکومت اسلامی را به صاحب اصلی حضرت مهدی موعود (عج) برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها