ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بندرعباس برگزار شد

ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ - 04June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، ویژه برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور حجت الاسلام «سید محمدرضا میرتاج الدینی» نماینده مجلس شورای اسلامی، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان، «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و مردم ولایتمدار شهر بندرعباس در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در این آیین، با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام راحل اظهار داشت: شخصیت امام (ره) به نوعی نیست که بتوان آن را با یک سخنرانی تشریح کرد؛ ایشان شخصیتی منحصر به فرد و خاص داشت.

وی افزود: چکیده یک امت در شخصیت یک نفر یعنی امام راحل تجلی یافته بود، امام (ره) به خداوند، هدفش، راهش و مردمش باور داشت و بر همین اساس با دستان خالی در برابر رژیم شاهنشاهی ایستاد.

سخنران ویژه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام گفت: امام خمینی (ره) با دست خالی در برابر طاغوت زمان قیام کرد. آن زمان کسی باور نمی کرد که امام (ره) با دست خالی بتواند با رژیم شاهنشاهی مقابله کند؛ چرا که فضای خوف در جریان بود و همه از آن رژیم و ساواک واهمه داشتند؛ اما امام (ره) با تکیه بر ایمان به خدا و تقوا این کار را انجام داد.

وی تصریح کرد: در این ۳۴ سالی که امام (ره) در میان ما نیست، شخص دیگری همچون امام، پرچم را در دست گرفته و مسیر را با کمک مردم به پیش می‌برد، به جرات می‌توانم بگویم که هیچ‌کسی مثل رهبری معظم انقلاب، امام (ره) را نشناخته و هیچکسی مثل ایشان راه و اندیشه او را حفظ نکرده است.

میرتاج الدینی گفت: در دورانی که از انقلاب گذشته بسیاری می‌گفتند پیرو خط امام هستند، اما در این دوران دیدیم که چقدر از آرمان‌های اساسی انقلاب و امام فاصله گرفتند؛ اما مقام معظم رهبری از روز اول جانشینی همواره تاکید ویژه بر ادامه یافتن راه امام داشته و دارند و با همین باور کشتی انقلاب را به پیش می‌برند.

برپایی محفل انس با قرآن، مداحی، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بندرعباس بود.

ویژه برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بندرعباس برگزار شد

ویژه برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بندرعباس برگزار شد

ویژه برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بندرعباس برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار