سرپرست فرمانداری پاوه:

باید دیدگاه و سیره امام (ره) به درستی تبیین شود

«حیدری» گفت: شخصیت والای امام خمینی (ره) برای برخی‌ها ناشناخته است و باید تلاش کنیم که نسل کنونی و دانش‌آموزان و نسل‌های بعدی، درک درستی از حضرت تفکر امام و شخصیت والای ایشان داشته باشند. باید دیدگاه، اندیشه و سیره امام به درستی تبیین شود.
کد خبر: ۵۹۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ - 04June 2023

باید دیدگاه و سیره امام به درستی تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علیرضا حیدری» سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی که در مسجد شهدای این شهرستان  برگزار شد، با بیان اینکه یکی از حوادث بسیار مهم و تاثیرگذار در روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی قیام خونین ۱۵ خرداد است، اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است. 

وی گفت: شهادت شمار زیادی از مردم بی‌گناه توسط دژخیمان رژیم در ۱۵ خرداد سال ۴۲، لکه ننگینی در پرونده رژیم منحوس پهلوی در آن زمان ثبت شد که باید گفت این قیام آغاز حرکت جدیدی بود و انقلابیون متوجه شدند که ادامه نهضت تنها از طریق فعالیت سیاسی یعنی عقیم ماندن جریان انقلاب است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه ادامه داد: تغییر ماهیت سیاسی به نظامی و رو شدن دست استعمارگران خارجی و استبداد داخلی و نیز رهبری سیاسی نهضت توسط روحانیت از پیامدهای این قیام بود که ادامه این مسیر بعد از ۱۵ سال مبارزات علیه رژیم، منجر به پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۵۷ شد.

وی گفت: امروز انقلاب ما به خاطر رهبری امام در ساماندهی مبارزات و هدایت مردم، در تمام دنیا جزء انقلاب‌های برتر شناخته می شود.

حیدری افزود: شخصیت والای امام برای برخی‌ها ناشناخته است و باید تلاش کنیم که نسل کنونی و دانش‌آموزان و نسل‌های بعدی، درک درستی از حضرت تفکر امام و شخصیت والای ایشان داشته باشند. باید دیدگاه، اندیشه و سیره امام به درستی تبیین شود.

وی در پایان با توصیف صفات و شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امروز می بینیم که بعد از ۳۴ سال از رحلت آن عزیز سفرکرده، قلبها به یاد امام (ره) می تپد و این مجلس هم بخاطر عشق و علاقه مردم عزیز به امام برپاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار