نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

امام خمینی (ره) مسیر حرکت انقلاب را هدایت کرد

آیت‌الله «معلمی» گفت: امام خمینی (ره) مسیر حرکت انقلاب را هدایت کرد.
کد خبر: ۵۹۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ - 04June 2023

امام خمینی (ره) مسیر حرکت انقلاب را هدایت کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد امام راحل در مسجد جامع شیرگاه با اشاره به شخصیت الهی حضرت امام (ره) در قبل از انقلاب و در دوران تبعید در ترکیه اظهار داشت: رژیم پهلوی تمام تلاشش این بود که با تبعید امام به دورترین شهر فراموش شده ترکیه، امام را منزوی و محدود کند تا امام بر علیه شاه و برنامه‌های استکباری سخن نگوید.

آیت‌الله معلمی افزود: امام نه تنها منزوی و محدود نشد بلکه ارتباطاتش بیشتر شد و هرگز از تبلیغ و روشنگری دست نکشید و همواره با توکل بر خداوند، به ترویج فرهنگ الهی پرداخت و انقلاب اسلامی را در دوران تبعید طراحی و اجرایی کرد.

وی تصریح کرد: حتی عوامل رژیم از هجرت امام از عراق به کویت ممانعت کردند و نهایتا امام تصمیم به فرانسه گرفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام مسیر حرکت انقلاب را هدایت کرد هر چند که در ابتدای انقلاب همه گروه‌ها آمدند و سهم خواهی هم داشتند، ولی کم کم بعضی کنار رفتند و بعضی کنار زده شدند و انقلاب به گونه‌ای مدیریت شد که آنچه مراد امام بود.

آیت‌الله معلمی افزود: مردم ولایتمدار با رای خود انقلاب را به کرسی عمل رساندند و کسانی در کنار امام بودند که کار شکنی می‌کردند، اما امام استوار بود و با چراغ هدایت، مردم را بسوی نور رهنمون می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم در کنار رهبری دوصدایی و کارشکنی به گوش می‌رسد و حتی از ۱۵سال پیش بحث اقتصاد مقاومتی را حضرت آقا داشتند، ولی عملی نکردند و امروز همین که گرانی شد جیغ و داد می‌زنند گرانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها